Friday, August 13, 2010

hari ke4 bulan ramadhan....hehhe terlalu seronok...13 hb....aku sanggup ponten kelas jerman semata2 na kbalik umah.hahahhah..sebaik lah lecture tu dah buat kuiz mgu lepas kalau tak sedih gak tak dapat balik mgu nie sebab ada kuiz..so start pagi tadi....terjaga dari tido pulul 8 heheh pastu tido balik pastu terjaga//p lah mandi cadang nya nak p fac anta surat li.heheh maka bergerak lah pagi tu menuju ker uitm...sekli kedai tutup lagi ingat nak p print resume dan asgment ....maka aku merayau2 cari kedai gambar ..nak ambik gambar tarok kat resume.heheh sekali kedai tak bukak jugak// mungkin awal sangat kot..yelah baru kul 8.30.heheh last p lepak fac// g lah print resume kat tingkat 5/ aku pelanggan pertmaa hari tu...hbs gak lah rm4.30 sebab perint semua tu..siap2 print aku p anta asgment kat tgkt 16 bilik cik ramlan kasiran lect numerical aku.heheh.so perjalanan d terus kan aku p kedai gambar kat sek 2 ..sekali kedai tu tak da pulak baju kemeja spare so aku dah tersedak eh terdesak paki jer lah jaket meki heheh selepas siap semua tu aku p fac tgk dah ramai orang anta surat li...seleps anta semua sattle jam menerjah angka 1030 wah nie dah lambat nak pulang kekampung..itu lah cadang nya nak balik kg hari nie..berderas aku bawak moto..aleh2 siap2 semua jam kul 11 balik ke kg makan masa 3 jam purata kalau tak jem...so aku pun start kan perjalanan ....dengan niat sempat solat jumaat kat umah...bawak punya bawak moto ...sampai hampir telelap sebaik ok lagi...huh....tekak kering nie bulan puasa...ish2 lalu satu keta potong aku...peh tgh tegok air tu gaya cam melayu...tapi tak tau betol ker tak...sedap nya dia tegok air....huh tidk ku hirau kn....jalan punya jalan sampai semban kul12 sekali kat semban jem pulak...aduh budak balik sekolah kan.bederet keta nak cilok pun takaleh.huhuhu..jem punya jem sampai kat pilah dah 12.30..jalan lagi sampai bahau kul 1.05.huhuhu nak nages tah sempat ke tidak nak p solat nie...bawak laju2 tapi hati2...hahaha sampai rompin 1.25 eh azan kul berapa kalau kat klang kul 1.30..aku pikir blh lagi nie...jalan lagi sampai p.besar kul 1.30 lenjan lju2 smpi umah 1.34 hahah dengar orang ketubah jelas dari umah aku..so p lagi...tukar kain p masjid.hahaha. haari nie bukaak puasa bersama2 keluarga besh nya..hahah air puas aku minum..selalu beli kat kedai tak penah puas minum..taak cukup.nie aku tala 1 jug puas.hahaha.esok mintk mak buatkana air cincau +soya wow kegemaran nie.hahaha selamat berpuasa... total time sampaai umah 2.30 jam haha laju nie...

2 comments:

  1. tau pon laju,,,,2 plek je smpi awal sgt,,

    awk 2 air segelen pon xckp,,

    ReplyDelete
  2. huhuh sayang nie...mana larat segelen.huhuh

    ReplyDelete