Thursday, December 2, 2010

assalamualaikum...mari berselawat dulu sebelum mula membaca .semoga kita di rahmati oleh ALLAH S.W.T

hmmm tenang rasa hati setelah berada di rumah kampung halaman ku...jelai.hehe

sekrang tgh cuti semesta...memang best..makan tido game..kekek tidak di lupa chat ngan hajar.hehee

hmm

sejak komputer aku sakit selepas aaku service habuk..terpaksa la aku guna komputer yang sebijik lagi tok melepas kan bosan...hmm dalam nie tak game pun..so demi hobi aku yang amat kuat gaming...so aku pun layan lah poker...mula2 cam haram tak best...pastu lama2 jd ketagih pulak...patot lah orang main judi yang betul2 tu jadi ketagih..sebaiklah nie game jer..

sooooo...amaran dont berjudi2 yang2 betul2tau ...haram//

sian aku takleh tido malam...so jadi pakguarad kat umah nie..pagi2 buta dah bosan2 teringat kat blog lama tak tlis/.//// yang penting aku tulis aku jugak yang baca..hahahaha cam orang gi** hahaha

dah tak tau nakcite apa...sebenar nya tadi tengah berpoker la hahaha..so meh tgk ada kemajuan chips sekarang ada 411728 hehehe kaya2..

hahah jom sambung berpoker..jap lagi subuh//
assalamualaikum

2 comments: